czwartek, 13 marca 2014

Owsianka "na zdrowie"

Z cyklu "Głupie rozmowy z moim chłopakiem":
On: Dasz mi 20 złotych na fryzjera?
Ja: Masz.
On: To idę!
(kilkadziesiąt minut później)
On: Kochanie wróciłem! Nie obciąłem włosów, bo była ogromna kolejka, ale za to kupiłem Ci kwiatka! Proszę!
Ja: Dziękuję... ale za co kupiłeś tego kwiatka?
On: No dałaś mi na fryzjera, to miałem pieniądze.
Ja: Kupiłeś mi kwiatka za moje pieniądze?
On: No.
Ja: I nie widzisz w tym nic złego?
On: No nie.
Ja: Aha...

 *****
Fantastyczny przepis na śniadanie, które dostarcza niezbędnych składników odżywczych :)


Składniki:
250 ml mleka
1 łyżka miodu
4 łyżki otrębów żytnich
1 łyżeczka jagód goji
1 łyżeczka siemienia lnianego
1 łyżeczka pestek słonecznika
1 łyżeczka pestek dyni
1 łyżeczka migdałów

Gwyneth Paltrow: "Córeczka tatusia. Przepisy na radosne
wspólne posiłki i umacnianie więzi rodzinnych"

  1. Mleko i otręby przełóż do rondelka i doprowadź do wrzenia, a następnie gotuj przez około 5 minut. 
  2. Owsiankę zdejmij z ognia, przełóż do miseczki i dodaj pozostałe składniki. Gotowe!
Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz