niedziela, 2 marca 2014

Chrupiące muesli z orzechami

Z cyklu: "Głupie rozmowy z moim chłopakiem":
Ja: Nie uwierzysz, co mi się dzisiaj przydarzyło w drodze na zajęcia...
On: No co?
Ja: Podchodzi do mnie facet na ulicy, wyciąga ogromną laskę kiełbasy i mówi: Zjesz ze mną lunch maleńka?
On: Ty to jesteś magnes na debili!
Ja: Wiem, bo mam Ciebie...
:)


Składniki:
3 szklanki płatków owsianych
100 g mieszanki orzechów
1/2 szklanki miodu
1/2 szklanki syropu klonowego
2 łyżki oleju słonecznikowego
  1. W dużej miejsce wymieszaj miód, syrop klonowy i olej słonecznikowy. 
  2. Do miski wsyp otręby oraz orzechy i wszystko dokładnie wymieszaj łyżką.
  3. Dużą blachę wyłóż papierem do pieczenia i przełóż muesli. Piecz około 40 minut w temperaturze 160 stopni Celsjusza, mieszając zawartość blachy, co kilka minut.
  4. Po upieczeniu, muesli wystudzić. Jeżeli zbije się w bryły, połam je rękoma w drobniejsze części.
 Muesli możesz przechowywać w szczelnym pojemniku przez 3 miesiące.




Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz