poniedziałek, 17 marca 2014

Spaghetti z sosem z sera pleśniowego

 Z cyklu "Głupie rozmowy z moim chłopakiem":
Ja: Kochanie, jesteś ze mną szczęśliwy?
On: No.
Ja: A tak w skali od 1 do 10?
On: No żebyś sobie za dużo nie myślała, to dam Ci 8!
Ja: Aaa...

*****
Wybitnie prosty przepis na szybki obiad dla miłośników sera pleśniowego :)


Składniki:
(dla 2 osób)
200 g makaronu spaghetti
250 ml śmietanki kremówki (30 lub 36%)
100 g sera z niebieską pleśnią
+
świeża pietruszka do dekoracji (opcjonalnie)
  1. Makaron ugotuj al dente w osolonej wodzie.
  2. Śmietankę zagotuj w rondelku, zmniejsz ogień i dodaj pokruszony ser. Podgrzewaj do momentu, aż ser się rozpuści, często mieszając (trwa to około 2 minut). 
  3. Makaron przełóż do sosu i wszystko razem wymieszaj. Gotowe! 
Smacznego :)


4 komentarze:

  1. Zrobię z przyjemnością! Uwielbiam ten kremowy smak sera pleśniowego w połączeniu z makaronem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będzie smakować :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam - genialne! Banalnie proste, a przepyszne danie. Na pewno do niego wrócę. Dziękuję za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że smakowało :) Mam już na Pani blogu upolowanych kilka przepisów do wypróbowania. Na pewno dam znać po ich wykonaniu. Pozdrawiam.

      Usuń