wtorek, 18 lutego 2014

Zupa grzybowa z kaszą pęczak

Z cyklu "Głupie rozmowy z moim chłopakiem":
Ja: Kochanie, czemu Internet nie działa? (pytam tydzień temu!)
On: Jak to nie działa? Przecież dopiero, co ściągałem aktualizację i wszystko śmigało!
(tydzień później, czyli dzisiaj)
Ja: Kamil ten Internet nie działa już tydzień!
On: To co ja Ci na to poradzę? 
Ja: Może coś tu trzeba pozmieniać w tych ustawieniach? Wiesz, że ja się na tym nie znam!
(po krótkiej chwili)
On: Kochanie, bo ja nie zauważyłem, że te aktualizacje, co ja je robiłem wtedy, to one zablokowały Internet!
Ja:...


Składniki:
0,5 kg grzybów
1,5 l wywaru z mięsa i jarzyn
pół szklanki kaszy pęczak
1 cebula
1 ząbek czosnku
2 czubate łyżki kwaśnej śmietany
2 łyżki oliwy
sól
pieprz
garść świeżej pietruszki
  1. Cebulę obierz i pokrój w drobną kostkę. Czosnek posiekaj. W garnku rozgrzej oliwę, dodaj cebulę i czosnek. Podsmaż 5 minut.
  2. Grzyby oczyść i pokrój w kostkę. Do cebuli i czosnku dodaj wywar i grzyby oraz przyprawy. Gotuj 20 minut.
  3. Do zupy dodaj kaszę pęczak i gotuj 30 minut często mieszając (by kasza nie przywarła do dna garnka).
  4. Po tym czasie, śmietanę zahartuj i dodaj do zupy. Gotowe! Zupę podawaj posypaną posiekaną pietruszką.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz