środa, 15 stycznia 2014

Sałatka z roszponką, ogórkiem, serem feta i oliwkami

Z cyklu "Głupie rozmowy z moich chłopakiem":
 Ja: Do obiadu będzie taka sałatka. Zobacz! O!
On: A z czym to jest?
Ja: Sałata, ogórek, feta... (tu przerywa mi mój chłopak)
On: Ale z tą fetą?
Ja: No z fetą...
On: Ale z amfetaminą?!
Ja: Z serem feta!
On: Aha...
;)
Przepis pochodzi z książki "Kuchnia dietetyczna".

 

Składniki:
(dla 4 osób)
 dwie duże garście sałaty roszponki (około 50-60 g)
1 ogórek szklarniowy
1 czerwona cebula
100 g sera feta
50 g zielonych oliwek bez pestek
50 g czarnych oliwek bez pestek

Sos:
2 łyżki octu balsamicznego
3 łyżki oliwy
szczypta soli
szczypta pieprzu

1. Sałatę rozłóż na szerokim talerzu, jak na zdjęciu poniżej lub w misce.




2. Ogórka umyj, obierz i pokrój w kostkę lub wzdłuż, jak na zdjęciu poniżej :)


3. Cebulę obierz i pokrój w piórka.
4. Ser feta pokrój w kostkę.
5. Do roszponki dodaj ogórka, cebulę, ser feta i oliwki.
6. Przygotuj sos z octu balsamicznego, oliwy, soli i pieprzu. Przed samym podaniem polej sałatkę sosem.

Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz